KID’S FOOD PLEDGE

BURGER KING® heeft zich in 2007 aangesloten bij ‘Better Business Children’s Food & Beverages Advertising Initiative’. Het is een hele mond vol, maar wat het simpelweg betekent, is dat we er bewust voor kiezen om geen reclame te richten op kinderen onder de 12 jaar.

Het betekent ook dat we in restaurants alleen kindermenu’s met een verantwoordelijke portie en een gelimiteerd vetgehalte promoten.

Kijk voor meer informatie op www.eu-pledge.eu.

VEEL KEUZE VOOR KIDS

Ook bij de kindermenu’s bieden we verschillende gezonde en lekkere keuzes. In plaats van frisdrank is er bijvoorbeeld Tropicana Orange, met 100% puur sinaasappelsap, of Tropicana Apple.

We zijn continu bezig met het bedenken van nieuwe, nóg betere alternatieven. Producten die én gezond én lekkerzijn. Want eten bij BURGER KING® moet wel een feestje blijven natuurlijk!

 

 

STRENG HYGIËNEBELEID

Gezonde voeding begint bij een goed verzorgd restaurant. Er gelden dan ook zeer strikte schoonmaaken hygiëneregels voor alle BURGER KING® restaurants.

Het selecteren en transporteren van verse ingrediënten, de juiste verwerking en bereiding ervan, het regelmatig schoonhouden van alle apparatuur en uiteraard depersoonlijke hygiëne van onze medewerkers, alles voldoet aan de allerhoogste eisen.